Kundetilfredshed

 
Kundetilfredshed er af helt afgørende betydning for Damsø & Damsø Sprogskolers udvikling.

Derfor har vi udviklet Damsø & Damsø METODEN®. Med Damsø & Damsø METODEN® er du sikret individuelt tilpasset, målrettet og målbar undervisning.

Kundetilfredsheden måler vi blandt andet via vores evalueringssystemer hvor vi stiller en række spørgsmål. Her er et udpluk:
  • Hvordan er din helhedsvurdering af kurset?
  • Hvordan blev kurset tilrettelagt og gennemført?
  • Hvordan blev stoffet formidlet?
  • Hvordan var undervisningsmaterialerne?
  • I hvilken grad blev dine ønsker taget i betragtning?
  • Hvordan vurderer du serviceniveauet fra underviseren, sprogkonsulenten og kontoret?
  • Hvordan vurderer du mængden af hjemmearbejde?

Damsø & Damsø Sprogskolers kursister har givet denne helhedsvurdering af vores kurser:

 
 Overordentligt godt  85 %
 Godt  11 %
 Tilfredsstillende    4 %
Få mere information
Ring på 98160499
Vi kommer også meget gerne ud til et uforpligtende møde for at få en snak om mulighederne.
Brug for yderligere information?
Bestil brochurer og materiale her
Kunder udtaler
Særdeles kompetent
...så er jeg overordentlig godt tilfreds med forløbet indtil nu, jeg kan ikke tale polsk men har allerede nu fået megen indsigt i sproget, jeg har absolut intet at klage over, udover det er min lærerinde ikke mindre end fantastisk og særdeles kompetent.

Per Mikkelsen, BSM A/S, Bjerringbro

Læs flere kundeudtalser

Kontakt os allerede i dag



Administration:
Østre Havnegade 48,4, 9000 Aalborg
Lokaler:
FOKUS FOLKEOPLYSNING, Strandvejen 19, 9000 Aalborg
Telefon 9816 0499
aalborg@damsoe-damsoe.dk

Åbningstider:
Mandag-torsdag kl. 8.00-16.00 og fredag kl. 8.00-15.30.

Nyhedsbrev



Dit navn:
Din email: