Kundetilfredshed
Derfor har vi udviklet Damsø & Damsø METODEN®. Med Damsø & Damsø METODEN® er du sikret individuelt tilpasset, målrettet og målbar undervisning.
Kundetilfredsheden måler vi blandt andet via vores evalueringssystemer hvor vi stiller en række spørgsmål. Her er et udpluk:
- Hvordan er din helhedsvurdering af kurset?
- Hvordan blev kurset tilrettelagt og gennemført?
- Hvordan blev stoffet formidlet?
- Hvordan var undervisningsmaterialerne?
- I hvilken grad blev dine ønsker taget i betragtning?
- Hvordan vurderer du serviceniveauet fra underviseren, sprogkonsulenten og kontoret?
- Hvordan vurderer du mængden af hjemmearbejde?
Damsø & Damsø Sprogskolers kursister har givet denne helhedsvurdering af vores kurser:
Overordentligt godt | 85 % |
Godt | 11 % |
Tilfredsstillende | 4 % |